.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز قدس و پيام مشترك نماينده ولي فقيه در گيلان و استاندار

نماينده ولي فقيه در گيلان و استاندار،بيانيه مشتركي بمناسبت روز جهاني قدس صادر نموده‌اند.

در اين بيانيه آمده است:روز جهاني قدس،روز نمايش عزم و اراده دنياي اسلام براي نجات ملت مظلوم و رنج ديده فلسطين ، روز حمايت براي رهايي نخستين قبله مسلمانان از دست اشغالگران قدس است.

اين بيانيه مي‌افزايد: مردم بيدار دل ايران اسلامي بويژه گيلانيان غيور و ولايتمدار بخوبي از ضرورت اتحاد و همبستگي مسلمانان جهان آگاهند و با درك و شناخت عميق از موقعيت حساس و سرنوشت ساز كنوني بار ديگر عزم و اراده پولادين و انقلابي خود را با حضور پر شور در مراسم راهپيمايي روز قدس به نمايش خواهند گذاشت.

در اين بيانيه از مردم سرافراز و ولايتمدار گيلان خواسته شده با حضور پر شور و حماسي خود در راهپيمايي روز جهاني قدس همچون سالهاي گذشته به نداي رهبر عظيم‌الشان نظام مقدس جمهوري اسلامي لبيك گفته و بدانند خداوند همواره ياريگر مظلومان و مستضعفان بوده و نصرت وپيروزي حق بر باطل نزديك است.

روابط عمومي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان نيز در بيانيه جداگانه اي از گيلانيان سرافراز خواسته است در روز قدس سال نوآوري و شكوفايي در صفوف به هم پيوسته خود بار ديگر از مسلمانان مظلوم فلسطين حمايت مي‌كنند.

روابط عمومي جهاد كشاورزي گيلان ، شهرداري رشت، وزارت صنايع و معادن و كانون اسلامي دانشجويان نيز هريك با صدور بيانيه جداگانه‌اي از مردم سر افراز گيلان خواسته‌اند درراهپيمايي روز قدس حضور گسترده خويش را به اثبات رسانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.